Eurovision är tydligen på G.

Sitter och tittar på alla låtar som ska vara med i Eurovision. Asså jag måste ju säga att så här långt är jag ju inte imponerad, som vanligt. Tänkte bara säga det :P

Idag var jag i skolan trots att jag är jätteförkyld. Eftersom jag var pigg så varför inte gå :) Började med engelska nationella, hör och läs. Gick helt okej så är inte så orolig för det. Over all var det en chilldag.

Kvällens planer ändrades lite så istället för att åka hem direkt efter skolan så får man en inbjudan till Robin (+ att jag får skjuts hem med honom) :) Det var chill även om vi inte gjorde så mycket. Älskar hans lillebror, han är så söt! Påminner om min lillebror.

Ikväll blir det väl film och kanske ett besök från Robin om han tröttnar på Bunn.
Ha en trevlig kväll allihop!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0