Prinsar och Prinsessor

Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel
Kunde inte låta bli att kolla på bröllopet på tv, det är ju trots allt en historisk händelse! Hon va så vacker! Så enkel klänning men ändå så snygg. Man tänker ju att såna här tillfällen går allt till så perfekt och som det ska gå till och visst ska det göra det men utan att det känns för stelt.När dom skulle trä på ringarna och när man såg att dom verkligen stod och höll tillbaka tårarna och skakade på händerna så blev det så självklart och äkta.
Lite småavundsjuk på alla prinsar och prinsessor, kungar och drottningar som får gå i så vackra kläder hela tiden! Att vart man än går se snygg ut skulle inte vara fel, fast jag älskar ju mysbyxor och tights över allt annat men :P

Igårkväll var första gången på väldigt länge som hela "ursprungliga" girlsen va samlade! Det händer inte ofta. Så klart går saker och beteende lite över styr men det är så det är, bara att acceptera ;)
Jag har känt dom här tjejerna i mer än 10 år och även om vi inte umgås alls på fritiden så när man träffas så här så är allt som vanligt, man snackar om allt! Så himla skönt att det liksom inte är ansträngt eller tillgjort.

Ikväll för första gången sen i onsdags (!) ska jag lämna min tomt och faktiskt umgås med andra än min hund och familj. Grillning i Bankeryd med (föredetta) Sp2f gänget :) Det va ett tag sen vi var bara det gänget så det ska bli kul.
Sen har man ju tagit bort 121:an, R.I.P, och ersatt den med 101:an som går mellan Gränna och Habo. Det gör allt genast mycket lättare! ;)

Jag känner att jag sakta men säkert börjar vända på dygnet mer och mer. Kan knappt sova vid 12 på kvällen och sover väldigt gärna till 12 på dagen. Das is not good.. Men det är väl så det ska vara antar jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0