Midsommar

Hade en sjukt bra midsommar med massa sköna människor! :D Jag har gifta mig med Viktor och vi har adopterat en son (Yngwe) och sen har jag numera 2 pojkvänner och 2 flickvänner. Bra kväll det haha ;P
Den här veckan kommer bli riktigt kul den med, lite surt att den bästa är borta hela veckan bara kommer sakna honom :/
På Onsdag fyller Becca år och då ska vi ut och äta lite gott och sen på fredag har hon sin fest :) Kommer bli skit kul! Det ser vi fram emot.
Tack till Jessi och Nina som är så bra och underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Yours one and only boogieman!

Midsommar var, trots det på slutet, sjukt kul! Har alltid så jäkla roligt med er! Tacj Micha för att du finns och att jag kan prata med dig! Det betyder! Tagga Beccas fest nu då ;) Kram på dig ditt fyllo <3

2010-06-26 @ 23:25:49
Postat av: Snefot

midsommar va sjukt bra :D kmr aldrig glömma våran lilla promenad ;) haha du är för bra micha! <3

2010-06-27 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0