Fin fina dagar!

I torsdags var klassen ute på min farmor och farfars bondgård. Det var så kul! Älskar verkligen våran klass. Alla var helt till sig när dom såg alla kossor och allt, äkta stadsbor :P Blev lite stekande i solen också.
Sen kom Becca och Nina hem också :D Shit va jag har längtat efter dom! Träffade Becca på fredagen på kvällen och spelade lite volleyboll :)

Igår var massa folk hemma hos mig :) Så trevligt så! Grillning och volleyboll, så här såg jag ut efter att ha spelat volleyboll:


Okej syns inte jätte bra men jag är helt blå och röd prickig på hela armen. Ser läskigt ut, får så lätt blåmärken :P

Det var så kul att så många kom och jag hade det jätte roligt! Tack alla :*

Imorgon har jag mitt sista prov! Såååå skönt att få det gjort. Kan inte fatta att det är sommarlov snart! helt otroligt. Kommer vara bittersweet att sluta..
Taggar morgondagen: Göteborg och Liseberg med Jessi oc Robin :) Kommer bli skit kul!
Nu måste jag plugga ekonomi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0