Cruising!

Vad gör man på en söndag egentligen? Även om det är sommarlov så märker man att det är söndag för folk blir sega och gör ingenting. Jag har gjort det dom flesta gör på söndagar, elr iaf alla mammor, jag har städat. Inte så jätte underhållande men det ger ju lite cash så det är ju bra ;)
Vid halv 3 drog jag och Becca ner till vätterstranden och solade och mötte upp Nina och Anna :) Sen blev det lite cruising med BFF, Anna och Nina. Jag har nu besökt Habo för första gången i mitt liv :P

Snart ska jag börja mitt "jobb". Jag ska måla 2 sidor av vårat hus (sen dom andra 2 om jag orkar). Det ger rätt fina pengar så jag står ut med det, kanske kan få en fin bränna också! Då är det lätt värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0