Vill åka men ändå inte..

Efter en lång vecka har Jocke kommit hem igen. Saknat honom och det var nästan lite konstigt att se honom igen men som vanligt var det mysigt!
Igår så träffade jag Nina på stan och åt lite och sen satt vi och pratade i minst 2,5 timme. Stackarna som jobbade på resturangen som var tvungna att lyssna på vårat babbel :P (det var bara vi i resturangen). Tjejer är tjejer.
Men det var en väldigt trevlig dag ;) På kvällen gick jag på bio med Yngwe, Eclipse så klart! Hur mycket hatar man inte folk som applåderar på bion?! Bara förstör ju allting. Borde ha tagit Jessis råd och kastat popcorn på dom! (a)

På lördag åker jag till Turkiet med pappa och resten av folket från Falun. Kommer bli väldigt skönt att komma bort men 2 veckor är ganska mycket. Fast jag kommer ju bli brunare än dom flesta kommer vara så det är ju alltid något ;)
Vi eller mamma har lyckats klämma in ett besök hos mormor i Uppsala så vi åker på fredag och hälsar på henne, det var ett tag sen så det ska bli kul :)

Jag måste måla klart allt innan jag åker till Turkiet så jag ska ut och måla lite nu innan jag ska sova :)

Vinterbild, jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0