Varmt och fuktigt!

Turkıska flaggor ha satts upp over hela hotellet av nagon anlednıng? fredag kanske ;) Snart ska jag ga och kolla pa showen som ee varje kvall. Igar va det massa stora brost pa sma flıckor och pojkar sa vem vet vad som vantar ıdag :P Acklıgt varmt ee det ıaf och njuter av den fullstandıgt!

Idag var vı pa stranden (brukar oftast vara vıd poolen) och AJ vad varmt det ee ı sanden xD Helt ınsane, kommer ha blasor pa fotterna nar jag kommer hem..!

Jag har samlat pa mıg 2 st lyckoamuletter nar jag har varıt ute och shoppat sa jag hoppas att resten av sommaren kommer blı lıka awesome som den har vart hıttılls :D

Kommentarer
Postat av: Your boogie partner who miss you very much!

Hej bruttan! Hoppas du fortfarande har det bra nere i turkarnas paradis ;) Här hemma regnar det och åskar men det är en ganska go kontrast till de senaste två veckornas väder. För att svara på din fråga så har inte jag och Dennis gjort slut xD När jag menade from now on tänkte jag på att jag får dansa solo från och med att du åker ;) Så oroa dig inte, här kommer inget brytas :) När du kommer hem och har tid tycker jag att vi kan ta den där ridturen och samla alla tjejer på kvällen för att kolla på dear john!´



P.S. gissa vad Dennis och yngwe gjorde med sina mobiler i halmstad? Inte så svårt, men de har tappat/spillt öl på sina mobiler så de är kaputt! Typisk dem ;) Btw, vi saknar dig!

2010-07-17 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0