There is no place like home

Hemma igen efter 2 långa veckor i Turkiet. Hur mycket jag än älskar att åka utomlands och sola och bada så är hemma bäst ändå! Jag har saknat min säng, alla kompisar, pojkvännen och allt annat här hemma. Jag kom hem igår kl 8 på morgonen efter en lång natt så jag var rätt trött men det stoppade inte mig för att på eftermiddagen åka in till stan och träffa Nina, Becca och Marica. Att inte ha haft med sig sina vänner som man brukar babbla med jämt annars och inte kunna messa eller ringa dom har nog varit det jobbigaste! Tack god gud så fanns det ett internet café på hotellet så lite kontakt har man haft :)
På kvällen träffade jag Jocke. Helt sjukt att man inte ha pratat på 2 veckor! Saknat honom skit mycket! Vi drog hem till Julia och chillade (till en början) där under kvällen, mycket trevligt även att jag var sjukt trött men mirakulöst piggnade jag till efter ett tag haha :P
Idag är jag trött och seg och vill inte göra något. Ska kolla på Walk the line ikväll sen blir det sova.
På torsdag åker hela familjen utom jag till Polen så jag är hemma själv i 1 vecka. Det ska bli så skönt! Speciellt efter 2 veckor med konstant sällskap av ibland irriterande syskon så det ska bli skönt att få lite distans.
Borta bra men hemma är absolut bäst!

Kommentarer
Postat av: Boogieboogie

Räcker med att jag säger att du har varit grymt saknad! Let's boogie the ass off! Dessa ord säger allt! :D

2010-07-27 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0