Myskväll!

Ska ha en mysig hemmakväll ikväll helt själv. Ska bli riktigt skönt faktiskt! Om några dagar kommer jag ha sällskap i mitt stora hus så passar på att mysa lite för mig själv. Ingen som bråkar med en vad man ska kolla på TV eller nån som klagar på att man spelar för hög musik. Men om man inte spelar musiken högt, vad är det då för mening? Det är ju som bäst då!
Jag har börjat förstå min mammas hysteriska passion för att plocka och städa när hon är ledig. Har inte haft så mycket att göra idag så man börjar plocka lite runt omkring sig. Städa lite smått, tvätta och lite sånt. (Händer mig bara när mamma inte är hemma på länge) Har gått runt och gjort det i typ 1,5 timme nu i min egna lilla slöa takt. Måste vara så när föräldrarna, oftast gäller det mammor, har ledigt så brukar dom inte ha så mycket att göra (antagligen) att dom bestämmer sig för att städa och drar med alla i familjen på det för då har dom någon att bossa runt lite också vilket jag antar gör det lite extra roligt.. För dom.
Min älskade, knäppa och håriga lilla kompis Nemo håller mig sällskap nu när ingen är hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0