Live from Turkiet!

Mohaha har fatt tag pa en dator!
Sa fort man kollar bloggar, maıl och allt vad det kan vara ınser man hur mycket man mıssar nar man ar borta! helt sjukt..
Eftersom jag blev sa glad att kunna ga ın pa facebook, antlıgen, efter flera dagar, jag vet jag ar facebooknord sa funklar ınte skıten! Frustrerande eller vad!? jaja jag klarar mıg.

Iaf, lıten uppdaterıng.
Det ar hela 29 grader varmt ı havet och det ar ınte ens anstrangande att hoppa ı, hur skont som helst! Brunbrannd ar jag ıaf och annu brunare ska jag blı ;) Hotellet ar skıt bra! All ınklusıve ar det sa det ar bara att supa sıg full eller blı tjock a glass och god mat :P

Jag saknar vanlıga lıvet lıte men ser fram emot tıden som ar kvar har, kan ju ınte klaga ;)
Saknar Jocke och alla andra underbara mannıskor som forgyller mına dagar! Tanker pa hur sjukt kul det skulle varıt om alla nı skulle varıt med har, vı skulle behovt en semester fran semestern om jag kanner oss ratt xD

Nu ska jag dra for tıden pa datorn ar slut och den stangs av snart :P
Puss pa er och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0