Gaaah!

Jävla flugga! Man ligger och sover så kommer dom och sätter sig på en, man viftar bort dom men likförbannat kommer dom tillbaka och sätter sig på samma ställe igen! Hatar flugor :P
Jaja gårdagen gick ju bra nu ska jag bara klara av lördag sen kan jag slappna av ^^
Nu är jag hemma själv och det är såååååå skönt! :D Man gör det man ska utan någon som tjatar på en att man måste göra det nu eller någon som klagar på att man gör det fel. Lite jobbigt att man måste sova hemma varje kväll pga av djuren, men det problemet har jag lyckats lösa ;)
Om någon vecka har vi bestämt att vi ska ta en 2 dagars tripp till Göteborg så ska kolla upp lite om det nu, kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0