Closer to the edge

Rubriken är bra sann men det är också en grymt bra låt! Litet tips ;)
Än en gång har jag lovat mig själv att börja äta nyttigare men hur många gånger har jag inte gjort det? Det går inte ens att räkna hur många gånger jag sagt det! Efter varje semester, varje onyttig kväll när man vräkt i sig massa skit mat och godis och varje gång går det åt skogen! Man tänker jag ska bara ta en godisbit eller jag äter bara i bit pizza eller liknande och det där "bara" funkar inte. Nu ska jag sluta dricka läsk i alla fall! Eller ja dra ner på det. Visst jag dricker inte så mycket nu men när det inte finns bågot annat hemma eller men inte orkar gå och hämta något annat tar man det. Turkiet förstörde läsk för mig, ganska tacksam måste jag säga :P
Varför är det alltid att folk blir ihop under våren och sommaren? Alltid undrat varför. Kanske är det för att alla tjejer klär sig i korta shorts och klänningar och alla killar tränar och har snygga kroppar? haha nej men fattar inte verkligen.
En tanke: Varje gång någon blir ihop med någon så är man alltid glad för deras skull men när någon gör slut med någon varför är det helt plötsligt så mycket mer ledsamt än hur glad man är för att någon blivit ihop? Hoppades ni fattade det där. Well well.. Idag träffade jag Nina och Jessi en stund. Så skönt att kunna snacka av sig och faktiskt lyssna, det är det man saknar mest. Ta del av vad som händer med andra och var folk tycker och tänker. Kanske glömma det man själv går och grubblar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0