Blond och trött

Usch vad jag hatar att skriva min mail när man ska logga in på facebook och liknande. Insåg det nu hur jobbigt det är! Vilka problem jag har :P

Nu har jag varit duktig och målat klart allt det röda på huset (det jag ska måla iaf) så imorgon blir det bara att måla det vita sen är jag klar! :D Så otroligt skönt måste jag säga, visst alla ni andra har jobbat i typ 5 veckor men det jobbiga med att jobba hemma är att man vet att man kan ta en rast när som helst och man utnyttjar det. Det är det som varit svårt, att fokusera på att måla och inte på massa annat och inte tänka nej men det hinner jag göra sen.
Eftersom jag åker redan på fredag så vill jag träffa alla innan jag åker så vi ska ner till vätterstranden och spela lite volleyboll och chilla :)
Imorgon måste jag packa vilket jag hatar. Man vill ha med sig allt så man kan välja vad man vill ha på sig men det går ju inte så det tar säkert 2 timmar innan jag brukar vara klar. Fjortis tänker dom flesta nu och jag måste nog hålla med :P Men alla har sina fjortis stunder ;)
Idag gjorde jag det mest blonda jag har gjort på länge! Min mobil låg ute på verandan och så ringde den när jag var inne och jag sprang mot dörren för att svara. När man springer mot dörren och ska öppna samtidigt så brukar man ju ta tag i handtaget och trycka ner det samtidigt som man trycker med den andra handen på dörren men det gjorde inte jag. Jag tänkte göra det men klumpig som jag är så slinter jag med handen och springer rakt in i dörren och slår in handen hårt i dörren! Ansiktet slår i dörren också och jag vänder mig om och mamma bara glor på mig och jag kan inte sluta skratta åt min dumhet xD
haha jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0