18-års fest :D

Det var en lyckad fest igår även om det blev lite mindre folk än vad det skulle varit. Roligt hade vi som alltid ;) <3

Det är så sjukt att man kan bli så nära någon eller i det här fallet några på så kort tid. Man umgås inte i skolan eller något men man är ändå så pass nära att man känner att man kan berätta vad som helst för dom. Det kanske är bättre och ha den här lilla distansen för att inte det ska bli uttjatat och man går varandra på nerverna.
Jag är så glad att jag träffade er <3

Dagen efter. Seg dag som brukar bestå av juice drickande i mängder, vilket det har varit hittills. Hade lite sällskap idag på morgonen av Jessi, Nina, Dennis och Yngwe vilket gjorde dagen efter mycket bättre ;)
Jag har bestämt mig för att ta ledigt från målandet idag och hitta på något annat istället :) Lördag trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0