ZzzZzzZzz

Min hjärna har officiellt checkat ut och tagit jullov vilekt gör det ganska jobbigt att plugga. Har ingen pluggork what so ever och känner precis som min hjärna, det är dags för jullov nu! Hoppas jag inte har dött av allt som måste göras innan lovet.

Igår fick jag ett trevligt samtal. Min chef ringde och gav mig beröm för att jag har varit så duktig på jobbet så nu på fredag ska jag få ta hand om ett sällskap på 88 personer helt själv med 2 elever från Bäckadal till hjälp. Lite nervös men jag ser fram emot det. Gött att veta att man gör bra ifrån sig på jobbet!

Just nu sitter jag och väntar på Madde som ska färga mitt hår. Har fått en fin blond utväxt så nu ska den bort så håret är snyggt til jul och nyår! Måste säga att jag trivs riktigt bra som brunett och kommer nog inte byta tillbaka någonsin känns det som. Jag behöver ju inte skylta med hur blond jag är genom att vara blond i håret också haha. Det är ju inte anledingen egentligen utan det är mycket snyggare med brun så det får vara kvar.
Både jag och min syster ska färga håret så vi är lite smidiga och gör det på varandra, mycket effektivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0