Your welcome thanks baby

Just nu håller jag på att gå genom alla mina enkäter till mitt engelska projektarbete. Det är väldigt kul måste jag säga! Får små meddelanden från dom som fyllt i dom, det är jätte kul. Till exempel så skrev jag tack så mycket i slutet av min enkät, lite artigt så där, så var det en kille och skrivit: "your welcome thanks baby". Kan ju inte låta bli att småle när man ser något sånt haha. Lite roligt.
Sen har jag skrivit massa olika TV serier som dom ska kryssa för vilka dom tittar på regelbundet och sen har jag en rad där man får skriva om det är nån jag har glömt som dom kollar på och det är så roligt för man ser på vissa hur mycket dom gillar vissa. Det var en tjej torr jag som skrev: "VÄNNER! Chandler <3".
Haha måste ju hålla med! Dessa små kommentarer gör det hela mycket roligare att gå igenom alla enkäter så jag måste tacka för det!

Haha jag vet att jag är udda men det är lite roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0