Facebook levererar

Mitt horoskop från Facebook
Du kan säkert känna att saker och ting börja arta sig nu efter en tung period, och då blir du också mer optimistisk, särskilt vad dina resurser beträffar, såväl inre resurser som din förmåga att dra in pengar. Har hemlivet präglats av stor intensitet, med förändringar och omvälvningar, så blir förhållandet till nära och kära nu mer harmoniskt. Inte för att du kommer att kunna bestämma så värst mycket i dessa dagar, men det kan samtidigt vara till det bästa att överlåta åt din partner att fatta de allra viktigaste besluten, eftersom de verkar bättre rustade att göra det, och verkligen vet vad de vill [...]

Helt sjukt vad det stämde bra. Allt som står där är precis som det är och har varit. Visst det är ju bara "tur" att jag får det så men ändå, det beskrev så bra hur jag känner just nu. Bördan har börjat lyftas från mina axlar och jag känenr mig 100 kg lättare! Äntligen har jag fått inspeation till engelskaarbetet också så det känns helt plötsligt möjligt att få det klart i tid. Även om jag fattar lite dumma beslut för att få det klart så måste jag säga, jag kan inte skita mer i det! Det här är det viktigaste att få klart och jag ska banne mig få klart det.

Kan inte förstå att det är julafton på fredag. December har gått så fort, bara flugit förbi. Jag har inte riktigt kunnat, hunnit, njuta av min favorittid på hela året på grund av alla stress med skolan. Jag ska ta vara på det kommande lovet som är väldigt nära nu och göra det det bästa lovet hittills.
Den 25:e ska vi ut på krogen och äntligen kan hela gänget hänga med så jag tror att det kommer bli helt underbart! Nyår hoppas jag, eller jag vet att det kommer bli riktigt kul var vi än är.

För er som undrade hur min klänning såg ut när jag så hysteriskt skrev om en svart balklänning så har jag lagt in mobilbilderna i datorn nu så skriv vad ni tycker! :*
(Måste bara säga att den är snyggare i verkligheten, inte de bästa bilderna men det är bilder i alla fall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0