Under construction

Som ni kanske ser har min blogg fått ett nytt utseende. Men det är inte klart än, som ni kanske också ser. Min syster började fippla med den för hon har lärt sig hur man gör men sen hade hon inte tid mer så den får se ut så här så länge tills hon har tid att fixa den. Kul att min LILLASYSTER kan sånt här och inte jag haha.
Hon är bra till något i alla fall hihi.

Håret är färgat och jag har numera ingen utväxt, riktigt gött. Nu blir det ingen mer färgning på ett tag. Jag ska till Egypten i början av februari så håret kommer blekas där så ingen idé att göra det än på några månader.
Har färgat håret på lillsis också och såklart blev det lika bra som hos en frisör!

Jag har inte varit ute och kört själv något sen jag fick körkort. Varken mamma eller Nicke är hemma under veckan men jag hoppas att mamma kommer hem på torsdag kväll eller i alla fall lagom tills jag ska jobba på fredag så att jag kan ta bilen. Helst torsdag kväll. Vill köra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0