Svart?

Jag har köpt min balklänning! Redan jag vet, men hittade en jag verkligen gillade, djupt urringad i ryggen och tajt. Skit snygg men jag har inga bilder på den än så ni får se den någon annan gång. Men grejen är, den är svart. Vad tycker ni om det? Det är skit snygg i ryggen och sitter som en smäck (ska bara sy in den lite vid brösten) men just det att den är svart. Det är ju inte så lätt för er att förstå hur den ser ut när jag inte har en bild men vad tycker ni om en svart balklänning? Kommentera gärna vad ni tycker!  Såklart ska jag ha något halsband eller något som bryter av och ger lite färg, och självklart skit snygga skor men ja ni fattar, frågan är om svart klänning är tråkigt?
Ska visa den för Jocke så att han får "godkänna" den. Vill ju att han ska gilla den såklart! Sen ska jag visa killarna i klassen och se vad dom tycker, bra och ärliga kritiker det där.

Mamma hittade klänningen när jag skulle visa henne en annan som jag har tänkt köpa, den var så himla enkel, dock satt den väldigt snyggt men den här svarta var lite mer balig, svartglansig och den andra var chiffong. Hoppas ni hänger med i mitt babbel haha.

Nu hoppas jag att jag får ett gymkort i julklapp så att jag kan trimma till kroppen lite ockås så att man är super snygg till bal och studenten. Ska försöka fixa bra bilder på klänningen så att ni får se den men uppskattar alla kommentarer! Nu ska jag plugga till provet imon. Ser fram emot kommentarerna! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Boogie likes black!

Svart kanske inte är den färg man ska satsa på men samtidigt beror de på hur den ser ut. Med din beskrivning är den helt klart godkänd av mig! Du kommer vara het sistah!´;)

2010-12-13 @ 22:35:39
Postat av: tush

Jag tror det kan bli bra med svart.

2010-12-14 @ 13:29:17
URL: http://www.filmkritikerna.se/sound-of-noise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0