Snart är året slut

Har inte längre någon koll på hur många gånger nyårsplanerna har ändrats men nu har dom precis gjort det igen. Nu tror jag att dom kommer hålla, även om dom är lite öppna. Det blir middag i Bankeryd med massa människor och sen får vi se lite vad det blir. Men jag tror ändå att det kommer bli en bra kväll!

Det är bara 2 dagar kvar sen är 2010 slut. Kan inte riktigt fatta det. Året har gått så fort och så mycket har hänt. Jag satt precis med mamma och Nicke och kollade på Års krönikan på TV 1 och dom gick igenom alla händelser under året; Haiti, självmords bombare, naturkatastrofer, kändisar som dött, riksdagsvalet, gruvarbetare som varit instängda i 66 dagar eller var det var och mycket mer. Hur mycket stora saker har hänt det här året, fast det gäller ju inte bara världen, utan mig också, även om världens har varit lite mer tagiska i vissa fall!

- Nya kompisar
- Kärlek
- Sista året i gymnasiet påbörjat
- Fyllt vuxen
- Körkort
- Underbart roliga stunder

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här året förutom att det har nog varit det bästa året i mitt liv hittills! Vill inte riktigt lämna det men hoppas att det kommer bli en JÄVLIGT UNDERBART 2011!!!!!

Ska se till att nyår kommer bli perfekt avslut på året! Tror inte det kommer vara så svårt men, ge mig en perfekt kväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0