Mysigstämning i skolan

Sitter just nu i datasalen i skolan med gänget. Vi har släckt ner och satt på julradio, riktigt mysigt är det! Yngwe sitter och trackar mig som vanligt haha och nu klagar han på julradion att det inte är någon bra musik just nu. Allt är som vanligt haha.

Jag har haft en mysig helg med jobb på fredagen och lördag och söndag spenderades med Jocke. i söndags var det "familje" aktiviteter hos både mig och Jocke så tidigt på söndag morgon, kl 9 dvs, klev vi upp och gjorde oss i ordning för att åka hem till mig och hugga julgran. Ja, vi hugger på det gamla hederliga viset i en halvmeters snö som man måste ploga sig igenom! Mycket mysigt.
Senare efter maten åkte vi hem till Jocke för att baka pepparkakor med hans systrar men kom försent för dom hade redan bakat klart. Men men.
Försökte få lite plugg gjort men jag gav upp efter 5 minuter, ovanligt. Satte mig och kollade på handbollsfinalen mellan Sverige och Norge. Sverige förlorade om ni ville veta men hårt motstånd gav dom Norge. Hela familjen Svensson är handbollsfans så jag har lärt mig att på söndagar är det handboll som gäller. Jag har lärt mig att uppskatta det, någorlunda i alla fall. Damer är roligare att kolla på än herrar i alla fall! (så ni vet)

Drog och klippte mig på håltimmen i skolan, passade perfekt. Mamma tvingade mig för on tyckte mitt hår var slitet och hon betalade så varför inte haha.
Nu kör Lars, vår samhällslärare, ut oss så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0