Liten uppdate om vad som händer

Nej nej nej nej nej nej nej!!!!! Jag orkar inte med att ha ont i halsen nu! Hoppas att det har försvunnit tills imorgon!

Igår träffade jag min älskade Becca! Äntligen, det var jätte länge sen vi bara träffades vi två. Vi tog bilen in till stan och köpte chips, dipp och kinamat. Fettokväll på högnivå, I love it! Hade det riktigt mysigt och pratade på i flera flera timmar. När klockan blev halv 2 kände jag att det kanske var dags att åka hem, trots att vi inte var färdiga med allt tjöt.

Imorgon ska jag äta lunch med hela klassgänget! Kommer bli superkul och Natta är smart som kommer på så bra ideér haha. Ser jag fram emot!

  
Från Sthlm med klassen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0