Körkooooort!

Ååh så skönt det känns att ha fått körkort! Äntligen kan jag lugna ner mig och fokusera på skolan och allt annat. Mycket mycket bra dag det här!

Idag blev det ingen skola för mig och Yngwe. Vi skulle iväg till ett dagis i Bankeryd vid kl 8, halv 9 men bestämde oss för att ta sovmorgon, uppskattades av Jocke i alla fall! Det var så varmt och skönt i sängen att jag inte ville gå upp ♥ Hade velat ligga och slöa hela dagen och inte stressa över något.
Men tillbaka till dagiset. Kl 10 var vi på plats, hälsade på lärarna och gav ut enkäterna. Medans dom svarade på dom så passade jag och Yngwe på att leka lite och ta kort till vår blogg som vi gjort för att vår lärare och vi själv ska kolla lite vad vi hållt på med. Titta in vetja!

www.projektjamlikhet.blogg.se

Eftersom ingen av oss kan det här med koder så tar vi det fina hjärttemat, passar bra till jämlikhetstemat vi har till vårt projekt.
Nu ska jag be min syster fixa till min blogg för hon har lärt sig det här med koder tydligen så nu får hon faktiskt fixa min! Så håll utkik efter den nya designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0