Julshoppingen är klar!

Äntligen är jag klar med julshoppingen! Får panik när jag inte har en aning om vad jag ska köpa men nu är det klart i alla fall, vilket är väldigt skönt.
För er som inte kommenterade på klännings inlägget, fy på er haha. Nej men ni hade inte kunnat toppat reaktionerna jag fick när jag visade bilderna på den för klasskompisar och kompisar "shit va snygg!". Jag är mycket nöjd med den så nu är det bara den sista personen som ska godkänna den, får se när det blir.

Kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar tills vi slutar skolan och ca 2 veckor kvar av det här året! Helt sjukt va fort det här året har gått. Helt sjukt mycket har hänt. Det har nog varit detbästa året i mitt liv, nej det HAR varit det. 
Höjdpunkter under året och förhoppningsvis lite bilder från dessa kommer dyka upp här på bloggen, det kommer inte riktigt än utan håll utskik i mellandagarna!

Idag har jag varit på stan med bästa Nina, alltid lika trevligt! Julshopping och prat om nyår var i centrum. Nyår är lite osäkert hur det blir med det så vi får se var vi hamnar någonstans.
Nu blir det lite plugg för min del så att jag kan ta ett lov utan att tänka på ogjorda prov. Tips för er andra också!
(Ska ta och skaffa lite bra bilder på allt och alla också!)

Äppelknyckarjazz med Movits, go låt det där!
Movits – Äppelknyckarjazz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0