Jullov, äntligen! ♥

Helt underbart med jullov! Ska bara skicka in den nedrans engelskan så är jag klar sen.
Avslutningen var okej emn det roligaste var efteråt; vår klassföreståndare, rektor och ex naturlärare sjöng och spelade för oss internationell klasser, va så roligt! De flest i Sp3f diggade det ju men e:arna var lite torra tycker jag. Visst lite pinsamt men va fan, släpp loss! Var ju sjukt roligt att dom gjorde det.
Kramade alla klasskamrater hejdå och önskade dom God Jul och sen bar det av till a6 och hjälpa Nicke shoppa de sista julklapparna.

Nu sitter jag här hemma och ska försöka få klart min engelska uppsats innan hela familjen ska spela spel! Mysigt värre. Nu måste jag börja skriva så ha en underbar första jullovs dag, njut för det varar inte länge! Puss på er!

 Sommaravslutningen i 2:an, Sp2f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0