Huvudvärk

Dunkar lite i mitt lilla huvud men hoppas att det går över snart. Hoppas det bara var för att jag var hugrig, har nu fyllt magenmed spagetti och köttfärssås så jag hoppas det gör susen!

Idag efter skolan var jag och kollade på balklänning med Nina. Hittade en jätte fin klänning, väldigt enkel alltså väldigt jag men den var i lite fel färg. Ni tänker säkert; redan!? men då ska ni få höra att om man vill, som i mitt fall, ha en annan storlek och färg på sin klänning så tar det 3 MÅNADER för den att komma. Ganska mycket så det är bäst att man är ute i god tid minsann! Ett tips bara.
Som sagt så hittade jag en klänning men jag har 3 personer som ska godkänna den: Jocke, mamma och Madde. Jo jag bryr mig om vad dom tycker, speciellt Jocke eftersom det är han som ska dras med mig hela kvällen.
Sen har jag ytterligare ett problem; 1 eller 2 klänningar? Jag ska gå på två baler, min och Jockes, och det är ju inte så kul att bli fotad i samma klänning båda gångerna så jag funderar på att hyra en annan klänning också om jag hittar en. Fast kan ju ha samma men det känns ju lite.. tråkigt. Vi får se.

Nu ska jag ta och internetshoppa lite, eller ja i alla fall kolla runt om jag hittar något. Julklapp till mig själv känner jag är ett måste haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0