Hard work work

Äntligen har jag fått börja jobba igen. Älskar mitt jobb, även om fötterna får ta en del stryk från allt springande och att det är sena tider. Jag jobbade i Folkets park igår 16-00.10 för att vara exakt. Lite julbord och sen kom Jan Johansen och sjöng, lite fräsigt.
Jag ska jobba idag också mellan 19-02 så det blir en lång natt. Behöver ju lite pengar så jobba så mycket jag kan just nu. Har fått tider att jobba nästa fredag och lördag med.
Det kommer bli mycket att göra nu med jobb och skola men en sak ska jag se till; söndagar är min dag där jag gör vad jag vill och slappnar av annars kommer det inte sluta bra!

Idag, innan jag ska jobba, ska jag hem till Jessi på julmys. Vi ska baka lite pepparkakor och julmusik ska självklart vara på! Och ej det är inte för tidigt, det är ju december och december är julmånaden! Man ska passa på att njuta av julen för den försvinner ju så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0