Fredagen den 10:de december

Idag är det fredag, äntligen! Orkar inte med skolan längre. Har alldeles för mycket att göra nu på slutet, återigen ett minus till lärarna!
Just nu sitter jag i bibliotreket i skolan med Sasse och ska egentligen jobba med någon av alla det 100 skolarbeten jag ahr att gör men va fan, orka. Var duktig och skrev ut ett papper i alla fall.

Idag blir det jobb kl 15 - 02. Ganska jobbiga tider men som sagt jag tjänar ju pengar och jag gillar mitt jobb så det är helt okej. Får köra bil för första gången idag sen jag fick mitt körkort så det gör att det är lite extra kul att åka till jobbet haha. Måste hämta ut mitt körkort också..!

Ha en awesome fredag nu och glöm inte att titta på Idol-finalen ikväll! GO JAY SMITH! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0