Brrrrrrr

Nu är det så kallt att mitt hår fryser till is när jag går hem! Det är inte så mysigt med så här kallt väder. 5 minusgrader hade räckt men som sagt, det blir nog inte så "varmt" än på 2 månader.
Har pluggat som en gris (fråga inte om uttrycket) med körkortsteorin. Jag måste säga att jag kan nog det mesta nu, lite finslipningar är det som är kvar. Ska nog ta och börja på dom. 

Nu har halva veckan gått och det känns riktigt bra. Inga jobbiga dagar kvar och välbehövligt jobb på fredag, mys med pepparkaksbakning hemma hos Jessi på lördag och sen Jocke antagligen. Ingen dålig sista halva!

Ni som är Grey's Anatomy fans kanske, som jag, har undrat över en del av musiken i serien. Bra musik är det och min syster har hittat en av dom låtarna hon och jag gillar så kan ju tipsa om den tänkte jag! Ni som inte kollar på Grey's kan ju lyssna också. Har dock inte lyckats lista ut hur man lägger upp videos än teknisk som jag är så ni får bara namn på låten:

Lenka - Trouble is a friend 

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0