60 av 65!

Herregud herregud herregud! Jag klarade teoriprovet, så skönt! Det är just det jag har varit så orolig över och så får jag ett så bra resultat, kan ju inte bli mer perfekt. Eller jo det kan det ju om jag klarar uppkörningen också så då är allt super perfekt.
Lite smånervös när jag satte mig ner och började provet, lite stel och så där. Sen när jag hade svarat på allt frågor så tog jag pilen mot avsluta provet knappen höll den där några sekunder och höll andan medans jag tröck. Då kom det upp typ en är du helt säker på att du ska aavsluta provet? Blev lite arg när jag äntligen tagit mod til mig att tryck på knappen så frågar dom om jag var säker, klart att jag inte är! Tryckte snabbt vidare och såg inte först var det stod om man var godkänd eller inte så trodde jag hade failat men sen såg jag resultatet och GODKÄND. Lyckorus! Smailade som en idiot när jag fick bevis på att jag klarade och ett grattis, måste sett helt rubbad ut haha.
När jag kom ut ur rummet så släppte alla spänningar och jag började skaka i benen och händerna. Det första jag gjorde var att ringa mamma, Nicke och pappa och alla blev så sjukt glada! Mamma halvt skrek i telefonen haha.

Körkortet är ju ändå en av de stora grejerna man gör här i livet, en milstolpe och det kändes så skönt att ha passerat den, halvt.

Nu ska jag inte tjata om det mer utan nu ska jag gå och sova! Hur trött som helst efter att ha städat och donat så
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0