I väntan på rörmokarn..

Igår kl 10 började jag städa huset. Det tog mig ca 2,5 timme att städa allt helt själv så det tycker jag var ganska bra jobbat med tanke på att jag dammsög och svabbade överallt 2 ggr och vissa rum 3 :P Fint blev det iaf!
Under min städning hör jag en konstigt pysane från källare, jag går ner och in i pannrummet och vad ser jag då? Jo att vatten pumpen läcker vatten! Jaha tänker jag, jag är hemma själv och dom kommer inte hem förrens imorgon natt. Det här förklarade varför mitt badrum var blött varje morgon. Igår fick jag stänga av vattnet och idag var badrummet tort. Mysterium.
Nu har han varit här och det är fortfarande ett mysterium. Hmm..

Dom närmasta dagarna kommer bli fullspäckade! Imorgon ska jag ut med tjejerna och äta sen på söndag till måndag är jag i Göteborg. Ska försöka göra det bästa av tiden som är kvar tills skolan börjar och bara ha det bäst! Njuta innan helvetet börjar och förstör allt igen :P
Måste säga att jag har haft en super sommar hittills och jag önskar att den varade lite längre! Men som sagt, ska se till att den äger fram till slutet!
Nu ska jag gå och sätta mig och vänta på ett samtal från Jessi om planerna för kvällen. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0