The good old days

Idag åkte jag och Becca ner till Gränna en stund för att chilla och tjöta. Vi tog en sväng förbi Ribbaskolan för att kolla hur det ser ut nu när dom har byggt om den. Det känns inte som om det är samma skola, vilket det inte är men det känns inte som om på just den här platsen gick jag i 3 år på högstadiet. Allt ser så annorlunda ut, snyggare än vad det gjorde när jag gick där. Tekniksalen och matsalen var som vanligt så lite rester från den gamla Ribbaskolan finns ju kvar.

Vi gick ner till hamnen också, åt lite glass och drack smoothie och tjötade om allt möjligt. Trevligt som vanligt :)
På måndag kommer en tjej för att titta på min häst. Jag orkar inte med att ha häst längre för det blir bara massa tjaffs om dom hela tiden och jag orkar inte med det. Tjaffset och skolan har gjort att jag tappat intresset så det bästa är att sälja honom. Även om jag tappat intresset så är han fortfarande min lilla bäbis. Kommer vara konstigt att inte kunna säga att man har en häst, inte kunna gå ut occh kela med honom när man vill och alla hans saker kommer vara borta från sadelkammaren. Kommer gråta när han åker. Får se hur det går nu på måndag om han blir såld, om inte så kommer han bli såld inom en snar framtid.
Mycket förändringar nu till detta skolåret om man jämför med det förra. Såå mycket har hänt och ändrats. Mycket bra har hänt och några dåliga. Hoppas bara att allt löser sig till det bästa så att det inte blir så mycket drama i år. Slarvade så mycket med skolan förra året för att jag fokuserade och la min energi på så mycket onödiga saker men det ska inte få hända i år! Sista året på gymnasiet nu, det är dags att ta tag i sitt liv.
2 månader idag med min underbara Jocke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0