Sista året!

Back at school again. Det va en chill första dag, brukar väl vara så. Fick alla jobbiga papper som man måste skriva på, träffade klassen eller rättare sagt den nya klassen. har fått tillbaka 2 av våra gamla klasskompisar så det är väldigt roligt! Samling i Brahesalen sen slutade man vid kl 10. Lunch på Jensen med gänget sen bar det av hemåt. Väldigt kort dag men det är bra med en mjukstart.

Imorgon börjar jag med Matte C (hur fan ska det gå?!) se har jag en 2 timmars lång naturkunskaps lektion! det är det ända dåliga på schemat. Det är ju bara ren tortyr att sitta i 2 timmar och lyssna, hej IG!
Kommer nog bli bra. Ser fram emot året ändå för jag tror det här kommer bli det bästa året faktiskt! Inte bara för bal och studenten utan också för nu känner alla varandra bra och vi är ett härligt gäng i klassen, alla kan umgås med alla liksom. SP3f team spirit!
Imorgon får man kolla in alla nya 1:or också. Helt sjukt att vi är dom äldsta på skolan, det har gått alldeles för snabbt! Snart måste man ju börja ta tag i sitt liv, det är ju bara jobbigt. Vi har gått i skolan dom senaste, vad är det, 12 åren eller nåt och sen helt plötsligt måste vi börja jobba på dagarna istället för att tvingas gå till skolan. Lite skrämmande faktiskt. Man börjar bli vuxen.

Usch ska inte tänka på sånt nu! Något jag ser fram emot är att om typ 1,5 månad är jag 18!!! Så jag har längtat! Hatar att fylla på hösten för man kan ju inte vara med alla andra under sommaren på krogen och allt mer man behöver vara 18 för och det suger. Men vecka 41 ska jag ut på krogen med (nästan) alla goa vänner och fira! Fram tills dess blir det att jobba hårt eller iaf så mycket jag orkar i skolan, får vi ju se hur mycket det blir ^^
Nu ska jag ta en kvällspromenad med Rebecca Johansson :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0