Nehe

Jag och Becca fick den brilljanta idén att åka ner till Gullbranna och hälsa på alla människor som varit en så stor del av ens liv och som man inte träffat på en evighet. Skjuts och boende gick att fixa, nu var det bara att boka tågbiljett. Ringer och kollar så att det är säkert att vi kommer hem också. Nej, då finns det tydligen inga platser kvar i varken bussar eller bilar hem! :O Skit också!
Hade varit så kul att åka ner och hälsa på alla eftersom man inte åkte med i år. Känns konstigt att lillasyster är där utan en, konstigt att inte gå på nattcaféna, konstigt att inte vara blöt och frusen ända in i benmärgen men ändå vara glad. Jag skulle åkt med!
Det är bra att vara efterklok, men inte hjälper det! :P
Får hoppas att dom har det roligt där nere och röjer på Du&Jag konserten precis som förra året! :D Det va en galen vecka det ;P
Känner att hösten är på väg, nu är det slut på sommaren och det varma vädret. Har haft den bästa sommaren i mitt liv med härliga kompisar, roliga fester, en underbart knäpp och söt pojkvän och fin semester med Falufamiljen ♥
hade viljat hinna med mkt mer än så och känner att jag skulle vilja ha 1 månad sommar till. Idag kom första tecknet på att skolan börjar snart: jag köpte block och kalender. Lite smått deprimerande men kan nog bli skönt att komma igång igen. Jag vet inte. Lite blandade känslor gällande det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0