Miss Independent

Har varit hur skönt som helst att inte ha familjen hemma! Man äter när man vill, städar när man vill ja gör allt när man själv vill. Om det inte skulle kosta pengar att bo ensam skulle jag nog lätt kunna flytta. I alla fall för ett tag. Känna sig lite självständig.
Fast jag har ju inte varit helt själv här hemma. Jocke har bott hos mig mig i några dagar nu och 2 till blir det :) Igår hade vi lite folk här. Vi grillade lite och sen blev det Wii spelande, oerhört underhållande! xD Folk är så engagerade och när dom suger så bryter helvetet löst. Men roligt var det! Borde egentligen städa efter igår för i köket är det inte vackert men orkar inte just nu. Hunden väckte mig vid 10 idag och ville gå ut så gjorde det och tog en dusch och det var nog med motion för just nu. Städar om en stund.
Imorgon blir det åter fullt hus här ute i lilla Skärstad. Får äntligen träffa min älskade BFF som jag inte träffat på mer än 3 hela veckor! Sen kommer massa annat skönt folk också så klart ;)

Den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0