Min mor är en vis en.

Jag håller på att göra lite research till ett potentiellt projektarbete. Idébyte hela tiden, jag vet, men kan inte hjälpa det. Hittar alltid något som gör att det inte går att genomföra. Nu har jag i alla fall fått en idé från min kära mor, hon har minsann sina ljusa stunder! Nu är det inte bara ett arbete som är kul att göra utan något jag kan lära mig något av. Meningsfullt. Jag vill inte riktigt avslöja vad det är jag har tänkt mig innan jag vet att det går att genomföra så ni som undrar får helt enkelt undra lite till.
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Okej vet inte om det var det mest passande citatet men det bästa jag har att komma med just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0