Inget internet

Rubriken säger väl det mesta. Hatar att inte ha internet, känner som om man missar så mycket när man inte är inne på facebook varje dag. Dagens i-lands problem^^ Det var ett tag sen jag skrev så bara för att uppdatera er lite så är livet väldigt bra. Underbara kompisar och underbar pojkvän :-) helgen blir fullspäckad. På fredag blir det tjejkväll @ ninas place, lördag blir det bankeryd och chilla lite. Någonstans under helgen ska en tjej komma och provrida min häst och så ska vi fira min "farfar" också. Allt på en gång som vanligt. Sen börjar skolan på måndag. Ska bli kul att få igång rutiner och träffa folk och så men jobbigast kommer vara att inte kunna göra saker och träffa folk när man vill. Är så van vid att kunna ringa och bestämma träff med någon utan att man måste tänka på massa läxor som man borde göra istället. Men jag tror nog att det här kommer bli det bästa året på gymnasiet så jag ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Boogie need to dance soon!

Lätt att detta kommer bli det bästa året på gymnasiet! Tänk alla födelsedagar, fester, chillkvällar, myskvällar och allt mitt emellan! Kommer bli awesome! :D



Btw...tack för att jag fick prata med dig igår! Du fick mig på bättre humör! :) Du betyder <3

2010-08-19 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0