Han får mig att må bra så vad gör man? ^^

Har precis spenderat 2 dagar i Göteborg med älsklingen, Nina och Yngwe. Söndagen kanske inte var det mest ultimata vädret att går på Liseberg men kul var det! Första gången jag gick Hotell Gasten så det var ju en upplevelse. Som tur var gick man med 4 andra som skrek åt mig så det var inte lika farligt som det kunde ha varit.
Nordstan blev det på måndagen och jag hade aldrigt kunna tro att Yngwe skulle orka att shoppa längre än mig och Nina xD Men det blev lyckat iaf ;P
Snart 2 månader, tiden går snabbt ♥

Kommentarer
Postat av: Snefot

Göteborg var bäst ;) Kul att han fick sitt shopping ryck när vi va helt döda xD

gasten var en upplevelse kan man säga xD

Du är bäst Mich :)<3

2010-08-16 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0