Going once, going twice, SOLD!

Nu är min älskling såld till en jättesöt tjej. Hon kommer ha stor glädje av min lilla älskling precis som jag har haft! Just nu är jag bara glad för att det gick så fort att få honom såld och att han blev såld till just den här familjen. deras provridnng gick inte så bra nämligen. Han testade henne väldigt mycket för hon var inte så bestämd. Sen skenade han iväg med henne också så jag tänkte ju nu är det kört men 20 min efter att dom åkt så ringde dom och sa att dom ville ha honom! Han brukar ju inte göra så som han gjorde och det sa vi och dom ville ha honom! Kommer förmodligen storlipa när dom hämtat honom men just nu känner jag mig glad. Hade inte velat dra ut på det så att jag hade träffat jätte många som provrider och inte vill ha honom, hade jag inte klarat av.

Ja nu är det "problemet" ur världen så nu kan jag fokusera på allt annat som händer!
Igårkväll var det tjejkväll hemma hos bästa Nina med Kristin, Jessi, Anna och Natta :) Hade en bra kväll med mycket skratt och prat, känns som att jag känner ala mycket bättre nu! Känns väldigt bra. Jag och Jessi sov hos Nina och kl 4 på morgonen så bestämde vi oss för att sova, lite sömn kan ju vara bra. Väldigt go kväll!
Ikväll ska jag till Jocke, alltid lika bäst! <3
På måndag börjar skolan också. Ska bli kul att träffa alla igen men om vi får läxor och mycket saker att göra direkt så kommer ni få höra det här, det lovar jag! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0