Den du!

Nu är mitt hus tomt på folk. Lite spår här och där efter gårdagen. Vaknade upp till ett tyst hus med sovande människor i alla rum. Några hade varit pigga och åkt hem tidigt tidigt och en hade tillomed gått hem 4 på morgonen :P Hade en sjukt rolig kväll igår tills det gick lite överstyr och jag slutade bry mig och bara körde på, men jag lärde mig en läxa! Som tur har jag underbara vänner som tar hand om en och hjälper en och framför allt en underbar pojkvän som bryr sig om mig väldigt mycket. Gjorde nog honom väldigt orolig och det ångrar jag! Den delen av kvällen ångrar jag.
Yngwe och Nina stannade hela dagen och hjälpte mig att städa lite. Vi satt och pratade om kvällen och om allt som hände, vilket var mycket! Av deras beskrivning skäms jag över mig själv att jag låter småsaker påverka mig så mycket. Får träna på det.
Idag bokade vi Göteborgs resan! Jag, Jocke, Yngwe och Nina dra till Göteborg på söndag och ska vara där under 2 dagar. Shopping och Liseberg står på schemat och vi kommer ha det riktigt trevligt tror jag!

Bild från igår som jag snodde av Jessi (A) Ett härligt gäng<3


Kommentarer
Postat av: You know who.....it's god!

Tja boogiepartner! Kvällen var sjukt lyckad, som alltid ;) Vi fick skaka rumpa, shotta och skratta ;) Hoppas ni får det roligt i göteborg! :) Vi får synas snart <3

2010-08-06 @ 00:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0