42

Snart är den första skolveckan på sista skolåret slut. Hela veckan har i princip handlat om presentationer om alla ämnen (även 2 Engelska C diagnoser) och träffa alla nya lärare så det ar varit ganska chill ändå. Kul med lite nya lärare och lite blandade klasser på dom individuella valen. Trivs än så länge med skolan och att den är igång igen. Har fått en ändring i schemat så vi slutar 14.20 på fredag istället för 15.40 så jag är nöjd!
En sak som jag inte riktigt har fått kläm på än är projektarbetet. Jga har lyckats ge andra bra idéer men till mig och Yngwe får jag itne en ända idé. Har ju en idé iofs som jag ska kolla upp om det är möjligt men vi får se.
Ser fram emot 3:an fortfarande iaf ;D

Igår va det oerhört "sällsynt" besök hemma hos mig, Jocke :P Mamma och Madde tjatar på mig att han äldrig är hemma hos mig och att vi bara är hos honom så igår tog jag med honom hem. Lagade mat och chillade lite. Han kan laga mat! Jag hatar att laga mat själv, tråkigaste man kan göra, så jag hoppas att han lagar mat till mig fler gånger men han säger att jag itne ska vänja mig vid tanken men det är redan försent haha (a)

I helgen åker min häst iväg till sin nya ägare. Va precis uppe i hagen och kelade lite med honom och började tänka på att det bara kommer gå 2 hästar i vår hage snart och det blev lite för mycket för mig. Usch hatar farväl och allt sånt där! MÅSTE hitta på något kul i helgen så att jag kan tänka på något annat efter det att han åkt. Får se vad det blir.



Från och med du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0