10/6 - 23/8

Det har varit ett bra sista lov, DEFINITIVT! Känns som om man inte har gjort så mycket ändå och jag skulle vilja klämma in massa mer att göra bara för att man inte kommer ha någon mer liknande chans, det är ju sista sommarlovet. Man börjar bli vuxen. Läskigt.
Först idag kollade jag mitt schema för 3:an och jag är riktigt nöjd måste jag säga! 2:ans schema va skit dåligt och gjorde dagarna jobbigare bara för att schemat va piss så jag hoppas allt skolarbete bli bättre det här året!
Hade en mysig kväll hemma hos Jocke igår med massa nostalgi musik, bla Nicke och Mojje och Aqua xD Ja musiksmaken när allt det folket träffas är ju inte på så hög nivå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0